onsdag.

hejsvej på er !
Efter ridningen igår så hade jag ju fan planerat att lägga in bilderna sen festen men det blev lite ändrade planer, mina kusiner kom hit så jag satt nte vid datorn, senare på kvällen drog vi hem till dom och där har jag sovit inatt, har sovit så jävla dåligt, det värker i hela min kropp, vet inte ifall det är från ridningen igår eller från det obekväma sättet jag sov på...
aja idag blire stan lite senare, måste shoppa lite till, måste fylla mina tomhål. fram tills dess SKA jag faktiskt blogga lite hehe, puss!

Kommentarer
Postat av: Nisa M :)

e det dina systrar på den bilden :O ni liknar nte varandra någonstans ! men söta, bor alla hemma ff elr e du enda barnet kvar hemma? :)

puuss, älskar bloggen !

2010-11-03 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />