tidiga julklappar.



Min syster var och stor handlade för någo ndag sen, och köpte med sig lite grejer här till mig, tidiga julklappar eller vad kan kalla det, jättefina grejer iallfall. Saker som jag verkligen behövde, t.ex locktången, jag har ju fått den här kicken att locka mitt hår hela tiden så det var bra, och hängslena var perfekta, för jag var på jakt efter att par faktiskt, och sen de rosa öronmuffarna var bara pricken över I:et, helt underbara! Och så såklart den mysiga mjuka morgonrocken som kommer användas flitigt i vinter när man är hemma och vill värma sig. Tack för allting syster ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dom öronmuffarna köpta ifrån ?:)

2010-11-26 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />