helvetes f*tta!

jag skrev nytt världens inlägg så bara dampar datorn och allt försvinner, varför har jag alltid otur med sånt skit!? Är iallfall hemma nu och sitter och lyssnar på det fina ljudet av min mage som kurrar då jag inte ätit sen klockan elva imorse, nog dags nu... Är iallfall ensam hemma ikväll och det är så jävla skönt med fredag, vill bara slänga mig i väggen av glädje, men ska inte göra det.

nu har jag tillochmed glömt vadfan jag skrev i mitt förra inlägg så har inget vettigt att skriva här eftersom jag klippte ut allt från min hjärna och klistrade in det i det förra inlägget.. ja nu ska jag gå och byta om till mjukis kläder och samtidigt tänka ut vad jag ska göra i detta stor hus ensam ikväll... ?


haha söt bild på mig och nelly när vi skulle visa våra skiills i spagat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />