if i were a boy...

ja if i were a boy.. hade fan varit skönt!! Är hemma nu, och har inte varit hemma sen åtta imorse, hektiskt liv som sagt. Nej men jobabde idag, och efter halva passet så drog jag hem, mådde verkligen bajs! min mage värkte så in i, ja varför får vi tjejer allt skit, hade lika bra kunnat vara killen som ska bajsa ut den jäävla ungen! min stackars lilla mage...

Efter skolan drog jag och fikade med chass och maria, satt ute och tog det lugnt (i kylan) i Espresso House med typ 10 filtar var runt om oss och hade det mysigt med vår mudcake och mocca latte. Efter det blev det jobb och nu är jag hemma. Som ni säkert märkt så är torsdagar lite sega och dryga bloggdagar för denna blogg.. men nu är jag iallfall hemma och funderar på om jag ska unna min mage lite mat då den inte fått i sig något sen den äckliga skollunchen som bestod av äcklig soppa, vad säger ni?!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1044888/images/2010/dscf9138_78021324.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />