ilskaaa, helvete!

alltså vad har jag för familj egentligen, en efterbliven sådan måste jag medkänna! Trots att de vet att jag hatar att sova ensam hemma eller att vakna upp ensam hemma så går de ut och lämnar mig så fort törnrosa somnat! Satt och pluggade var det sista jag kommer ihåg, nu vaknar jag med boken uppe i nyllet för tio minuter sen, verkar inte ha fått någonting utav pluggandet för det ända som har fastnat i mitt huvud är att klorofyll är det som gör växter gröna.. eller något liknanade.
Ja tillbaka till min kris! Jag vaknar och ser att inte en jävel är hemma, börjar typ smått "mammaaaa?" inget svar.. "pappaaa?", inget jävla svar.. ""hallåå?", inte etttt jävla svar! Panik, ringer mamma och kollar, men nääänää då är dom hos mina kusiner och chillar röven av sig medans jag är här och har låst fast mig själv i nedervåningen för att jag inte vågar gå upp ensam..
HÖR DÖRREN. PAPPAS NYCKLAR. JAG KÄNNER IGEN DEM!!! WIIHO, nu ska jag fortsätta sova pussss! =) (lycka)
sottis bild från somras på min och nomnom.

Kommentarer
Postat av: Natalita

- jaha, hahah men så svårt kan det väl inte vara med spanska... eller? hah

2010-10-25 @ 23:09:32
URL: http://nataliitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />