måndag!

hejhopp!

vilken måndag alltså, har nu för första gången på hela dagen äntligen fått sitta ner och andaaas och ta det lugnt!

Min stressiga helvetees dag började med att jag får ett sms på morgonen där det står att vi ska fotograferas till klassfotot om en halvtimme, en f*cking halvtimme! Jag hopppppar upp ur sängen, slänger på mig kläderna, o springer ut till bussen. och JA osminkad! haha, varken smink eller fixat håret, satt i bussen och försökte göra det bästa av situationen och fixade mig smått. Kutandes som en idiot upp till aulan där alla väntade och jag står där, pudrig i hela ansiktet, maskara ner till näsan, runt ögonen, och håret som en pudel. Så ni som tyvärr kommer få se fotot, vilket är alla i Malmö då skolkatalogen ges ut till alla gymnasie elever, ja ni får ursäkta ifall ni får hjärtattack då ni se fotot...

efter skolan så drog jag även till sjukhuset då jag hade tid för hjärta och lungor, fick ta en massa tester, EKG, blodtryck osv. Resultat: jag har nåt som kallas Paniksattack. skumt... ovanligt namn. PS, ahhaha nej skojar nu imiterade jag bara Pierre videon. Iallfall tillbaka till allvaret, jag har då som sagt paniksattacker sa han och de ska skicka mig vidare för att kolla närmre på mitt hjärta och lungor och ta fler tester i stora sjukhuset. trevligt :)

Är iallfall hemma nu och ahr nyss ätit och så, nu ska jag plugga lite, senare svarar jag på frågorna från frågestunden! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />