omgomgomg

alltså boxa mig så jävla hårt att jag blir medvetslös... min uppdateringen suger typ.. röv? men alltså, denna veckan har varit så jävla stressig att det inte är sant, har inte ens hunnit klia mitt huvud. Först min kusins förlovning, sen jobbade jag igår kväll, idag gick jag modevisning, var utklädd till brottsling, och det gick ju skitbra, speciellt när man nästan trillar ner från podiet tre gånger och drar med sig den som är framför haha, misslyckad unge min mamma har fött alltså, duger inte åt någonting :( hahaha. Jaja det var en kul grej iallfall.
Efter modevisnignen sprang jag snabbt iväg för jag hade tid hos en sån här dam ni vet, som plockar ögonbrynen, har ju odlat mina i typ en månad nu haha, såg ut som ali baba, men nu är dom fräscha och fina! Nu är jag hemma och snart kommer våra gäster,mina kusiner, dvs bruden som ska ha förlovningsfesten imorgon och hennes familj så nu måste jag sluta med att trycka i mig mina chips och gå och göra mig i ordning!

Kommentarer
Postat av: SIEL

SJUKLIIIIGT söt :D

2010-10-29 @ 18:38:14
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />