@ school.

vad gör ni busar?! De flesta av er är säkert i skolan eller jobb eller vart fan ni nu håller hus om dagarna. Jag är iallfall i skolan och har en jääävligt lång rast framför mig. Började för typ en timme sen, vi hade matteprov och jag blev klar ganska snabbt och gick ut, så nu har vi rast till klockan ett..

Sysselsätter mig med att plugga (eller blogga) lite och göra klart lite arbeten här i biblioteket, så jag får någonting gjort för en gångs skull hehe. Nu har det tagit mig hela tjugo minuter att skriva ut två papper, får väl se vad jag ska göra härnäst :)

Ja snart har jag även lunch, eller jag ahr egentligen lunch rast nu men är dock inte så hungrig så jag blir nog här inne en stund till sen rör jag min röv neråt, men ni går ha det såbra sålänge, och sköt er nu i skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />