söndag.

ja alltså fy skämms på mig och min helvetes kassa uppdatering, förlåt! Men helgerna är lite sega blogg-dagar, man sitter ju inte inne hela dagarna och bloggar, speciellt inte om sitt tråkiga liv hehe. Kom hem nyss iallfall, sov ju hos rebecca, jag brukar vanligtvis inte vara där på söndagar till såhär sent, men vågade inte ta bussen ensam hem (laserfittbögen), så väntade på att min syster skulle sluta jobb och hämta mig. Så är hemma nu.
Vaknade och drog och tog en till 20-minutare idag i solariumet, kändes så jävla skönt att bränna bort det bleka fula haha. Så är lagom brun nu, ska fortsätta med denna rutin regelbundet tror jag, vill hålla mig brun och snyggis! ska snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, sen får jag se vad som händer, hoppas iallafall att ni haft en finfin helg, för det har jag haft! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />