thank me later

sitter med mitt otroligt goda kvällsmål som jag kränger i mig. Efter jobb är man hungrig, efter fyra timmars babbel i telefon så är man verkligen det kan jag lova!

*arabiskt bröd
*smör
*ost
*martadella (arabiskt kött)
*tomat
*grillkrydda
* in i ugnen i fem minuter, loooooove it baby!

nu måste jag faktiskt ta och springa upp och hoppa in i duschen. Känner mig lagom sonkig och äcklig efter dagen haha. Men ni kan tacka mig för detta goda recept efter att ni testat det, u will not regret it, believe me! jalla pusspuss på er sötisar! :*

FÖRRESTEN SÅ KOMMER JAG INTE SVARA PÅ FRÅGORNA FRÅN FRÅGESTUNDEN IKVÄLL, DÅ JAG INTE HINNER KLOCKAN ÄR GANSKA MYCKET, OCH ATT JAG INTE TYCKER ATT DET ÄR TILLRÄCKLIGT MÅNGA FRÅGOR, SÅ ÖS PÅ MER SÅ JAG KAN SVARA ! :*


Kommentarer
Postat av: SIEL

allt bra? :D

2010-10-18 @ 11:04:23
URL: http://eemeliefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />