SVAR PÅ frågestunden!

Anonym om ett tag sedan.:
Var kommer du ifrån =D ? Äckligt vacker är du !

SVAR: Jag är ifrån Irak, och tack så jättemycket, tar det som en komplimang haha :) !

Anonym om ett tag sedan.:
hur länge har du haft din blogg? :D

SVAR: jag har bloggat sen mars förra året typ, så ett och ett halvt år :)

Anonym om ett tag sedan.:
e du kristen?

vilket program läser du?

hur lång är du?

SVAR: jag är inte kristen nej, jag är muslim. Och jag läser samhälle/mänskliga rättigheter/internationella relationer. Jag är faktiskt hela 167 cm kort haha, hade dock inte tackat nej till ett par cm till :(

TIEPAMANDAHH  om ett tag sedan.:
ditt superfina hår, är det ditt egna? eller hårförlängnging?<3

SVAR: Tack så jättemycket, det är faktiskt mitt egna hår, har aldrig haft löshår eller liknanade :)

Anonym om ett tag sedan.:
dina föräldrar verkar låta dig göra det meesta, typ sova över, komma hem sent, ut o festa o massa annat har du överbeskyddande föräldrar ? :)
undrar bara thih

SVAR: mina förädrar låter mig gära ganska mycket ja, för de litar på mig och vet att jag inte skulle utnyttja deras tillit till något annat. Sova borta gillar de inte egentligen att jag gör så mycket som jag gör, men det är oftast hos mina närmaste vänner bara som jag brukar göra det, och eftersom att de känner mina vänner tillräckligt bra och sånt så är det inga problem. Komma hem sent tvekar jag på haha, de är ganska tråkiga när det gäller tider, de gillar inte att jag är ute ensam med mina vänner på kvällarna, eller kväll för araber är när solen gått ner haha, så de är helt paranoida. Men det beror på VART jag är, är det hos vänner som bor nära så jag slipper gå hem sent ensam så är det inga problem om jag är där till sent, men om jag bara är ute och "ränner" i området så vill de helst att jag är hemma i tid. Och festa, jag är ju ingen festprisse direkt, ute o festar vartenda helg eller så. Men när mina vänner har fester och så så är det klart att jag får gå, bara de vet vem det är jag ska till och när jag ska hem&vilka som ska vara där osv. De är ganska överbeskyddnade, men på ett mildt sätt :) Har däremot min storasyster (snarare som en bror) som är mer överbeskyddande när det gäller sånt haha.

Anonym om ett tag sedan.:
kan du vissa en nild på din kropp asså med kläder på sidan du värkar ha jätte fin kropp mashalla btw dit hår dödar

SVAR: haha hmm det var en rolig fråga, men visst, kan väl ta en bild och lägga upp lite senare. Och tack så mycket :)

hej om ett tag sedan.:
hej, vad för sorts plattång andvnd du?
hur mågna läsare har du på blogen? hur mkt får du inkomst varje månad?

SVAR: jag andvänder Babyliss iCurl plattång, skitbra är den! Alltså jag har ingen "blogginkomst" eller så. Jag hade en liten men eftersom att hela min hotmail klyddade och blev hackad så kommer jag inte in på mitt konto där jag har pengarna för min blogg av reklamen som jag haft. Ni ser ju att jag tagit bort all reklam. Men ska göra nytt konto och börja om, så det var lite tråkigt faktiskt haha.

en läsare om ett tag sedan.:
har du en kille elr har du haft ? :)
btw. rkt bra blogg !

SVAR: Nopes ingen kille här :), tack så mycket!

Anonym om ett tag sedan.:
vart jobbar du, o känar du bra ? :)
och omkring hur många läasare har du per dag , vad visar statistiken ? =)

SVAR: Jag jobbar på Sumo, ett telemarketing företag eller vad man ska kalla det. Min blogg är ju inte så stor, men jag ett .... antal läsare, har tillräckligt för att känna att jag vill blogga mer och mer varje dag hehe :)

Anonym om ett tag sedan.:
Hur gick du tillväga när du ditt jobb? Alltså hur gjorde du?

SVAR: En kille i min klass jobbade där, så fixade han jobb åt en annan kompis i min klass, sen så ville jag också testa så hon gav mitt nummer till de så ringde de upp mig och vi kom överens om att jag skulle dit och typ på någon "utbildning" för att testa och så gick jag dit och nu jobbar jag där :)

Anonym om ett tag sedan.:
Brukar killar kolla mkt på dig och hålla på o säga saker ? Vad brukar du göra då? Jag hatar det o blir skt sur :/

SVAR: haha okej detta var den roligaste (&skummaste) frågan hittills. Men alltså, killar är killar, håller på med allt som rör sig, så visst händer det att någon är sliskig då och då, det är vi väl alla med om nån gång haha. Jag brukar antingen bara ignorera det och gå, eller om jag är på cphumör så slänger jag väl någon dum kommentar tillbaka haha :)

Anonym om ett tag sedan.:
är du nöjd med dig själv, dvs utseende personlighet osv?

SVAR: aa den frågan kom till slut iallfall haha... men alltså jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv, förstår inte vad du menade med personlighet men om du menar hur jag är och så, så är jag ganska nöjd, jag är ju en ganska glad och positiv tjej och det gillas ju! Utseende mässigt så är jag väl nöjd, har inget som är västa "uueee skitfult", men om man hade fått så hade man väl ändrat lite här och där, men inget stort :)

Anonym om ett tag sedan.:
efter att du skrev inlägget om att det kom fram ett par läsare till dig i stan och hälsade på dig så har jag sett dig i stan ett par gånger typ när du varit med dina vänner och fikat och såna saker. jag bara undrar ifall du blir sur ifall jag hade kommit och hälsat eller så :P?

SVAR: haha oj.. alltså jag blev ju ganska chockad om man säger så när de tjejerna kom fram till mig, men jätteglad, trodde inte att folk läste min blogg och tyckte om den så pass mycket att de skulle komma fram och hälsa i stan. Självklart hade jag inte blivit sur, tvärtom! :)

Chrilliboooi om ett tag sedan.:
NÄR FAN SKA DU JAG ELIAS OCH AFRO TRÄFFAS JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA TOMTE

SVAR: ooo måste vara chrillebooi här alltså.. när han spännbögen inte är uppe i gymmets rövhål, och du inte är fastklistrad vid din dator! dvs, nästa decenium :) ?

Kommentarer
Postat av: chrillibooi goes maaaaaad

piiiiiiiiiii akta dig jag e på gymmet faen mkt nu också. du som aldrig kan du sitter på sjukan 24/7 ju jävla tomte. sen hon gudinnan vet man shiii var hon är

2010-10-18 @ 17:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />