back to school suckers!

hej mina fina vänner!
hoppas att ni är en aning gladare och piggare än mig, eller egentligen vem fan kan vara pigg idag. Måndagen efter Jullovet? Ja inte en jävel kan jag tänka mig. har bara velat somna på vartenda jävla lektion idag ska ni veta, plockar fram mina vantar hela tiden, lägger dom på bänken och somnar bort en sekund, det är min taktik för vila under timamrna!

Och en sak ni INTE ska göra mina fina, det är att absolut inte sätta på en låt ni vet ni somnar till, i mitt all rivers flows in you, på bussen hem! BIG nono! kunde inte hålla mina ögonl9ock öppna på hemvägen, sprang hem från bussen, slängde av mig skorna och som tur var så hade vi strömavbrott i hela huset så min söta mamma satt i mörkret i soffan när jag kom hem, pillandes på sin seb7a,k söta lilla mami haha. Och nu lät det som om jag tyckte det var skitkul att mamma satt i mörkret, men det jag ville komma fram till var att det var så tyst och skönt i huset så det fanns inget bättre för min del att SOVA och det är precis vad jag har gjort fram till klockan 6, så skönt! är iallfall vaken nu så nu är världen lycklig och fungerar som den ska igen!


nyvaken som hon är, leker hon gärna med kameran! och för er som missade 8vilken är omöjligt), checka in Mount Pain In The Ass på läppen, den har jag gått och burit på idag, sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />