hoppla heeest


hejsvej mina små snea tandborstar!
hoppas ni mår bra idag och inte är deprimerade över min kassa uppdatering! Kom nyss hem och är heeelt slut. Till att börja med för att jag satt och pluggade till kl fyra imorse och gick upp klockan sju, gick i skolan, däckade så foort jag kom hem och försov mig nästan till ridnignen. Tessan ringer mig en halvtimme ungefär innan vi börjar och jag bokstavligen HOPPAR upp ur sängen, på med ridkläderna och iväg mot stället, nu har jag ridit och är helt jävla slutkörd för dagen. Red sovandes tillochmed.

Sitter fortfarande med ridkläder på och tänkte slänga in ett inlägg bara snabbt, ska blogga mer idag. Dagens horoskop kommer också strax, glömde att det var måndag igår, tur att mina läsare påminner mig! Och så kommer lite andra grejer upp. Men nu har jag ett dilemma:

JAG ÄR ENSAM HEMMA! Och jag känner mig som en smutsig häst och vill jättegärna hoppa in i duschen, men vadfan... Sitta och lukta häst tills någon kommrr hem orkar jag inte göra, vadfan nu då!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />