im alive.

hej och tusen sorry för min efterblivet kassa uppdatering de senaste dagarna, folk tror säkert jag dödde eller något men saken är den att jag knappt varit hemma och då jag väl varit det har jag inte haft ork till att blogga. Har bara legat och kollat på en massa Disney filmer, en efter en. Och sen så har jag varit hos rebecca också så det är också anledningen...

Drog till reb igår och sov där, kom hem för någon timme sen, tog en tur in till Donkan också, så nu är jag mätt och belåten och jävligt trött. Känns fan som om jag gått i skolan eller tränat eller något, min energi är helt jävla slut, vetifan varför.. "/

Ska iallfall sätta på någon mer disneyfilm snart tycker jag, behöver koppla av lite och så älskar jag ju att kolla på de gamla disneyfilmerna, snövit, askungen, törnrosa osv. Sätter nog på Mulan snart hehe, pusspuss sålänge!


såna här kvällar gillas starkt !

Kommentarer
Postat av: Alma

Mys!

2011-01-05 @ 16:43:09
URL: http://almaiishere.blogg.se/
Postat av: Alma

Mys!

2011-01-05 @ 16:43:55
URL: http://almaiishere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />