kommentarer&svar.

..  ([email protected]) om kommentarer&svar.:
Ungefär hur många besökare har du per dag:D

SVAR: flera miljone



Anonym om love it.:
hahah din kultur:Ss?? du är ju från irak och sångerskan är från mellanöstern:S
här är två låtar som kommer från din fittkultur!!
http://www.youtube.com/watch?v=2wM0kk06Xro
http://www.youtube.com/watch?v=lRRHhr5Qc5A&feature=related

SVAR: haha ja min kultur? om du överhuvudtaget har lärt dig något i skolan så borde du veta att Irak ligger i mellanöstern, och även ifall det inte hade gjort så är det fortfarande ett ARABISKT land, som talar samma språk. Så nästa gång, innan du ska leka pajas så ta reda på fakta innan du snackar goja, så och läs på lite nu :*

M om my shopping today.:
varifrån har du köpt dem svarta jeansen? skit snygga var dem!

SVAR: tack ! men det är inga jeans, det är såna här du vet, hmm hur ska jag förklara, tant byxor typ? haha nej men sånt mjukt tyg, förlåt är skitkass på att förklara men de är iallfall ifrån Zara :)

linnea
om home sweet home.:
vad tjänar du på bloggen

SVAR: flera miljoneeeer

anonym.
om .:
hej du har en underbar blogg men ville fråga hur gör du piercing i örat själv? snälla svara.. jag såg inlägget längre ner

SVAR: tack så mycket du! haha ja mitt lilla experiment, men alltså så svårt är det inte, jag bara tog ett örhänge låtsades att jag hade ett hål högre upp i örat och bara satte det på örat, och sen bara tryckte jag in det. känns typ klick, klock, klick. Skinn, brosk, skinn. haha fan vad nasty jag är men ja så går det till :)

Anonym om pallar inte trycket!:
var tittar du på jersey shore snälla svaraaA

SVAR: jag kollar på www.ch131.com , du kan även ladda ner på piratebay :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha så rolig person. För det första så är det en kultur. ARABISK kultur.. Innan var det arabie riket och det var en kultur , det blev konflikter och man delade ihop sig och blev självständig. Irak var dessutom

Ett utav de första självständiga länderna medan baghdad var en stor stad och det var det folk ansåg som

Arabiskt. Vi alla araber är lika, dessutom

Sjunger hon inte libanesiskt utan hon sjunger arabiska. De finns inget som

Heter libanesiskt,irakiskt osv..

2011-01-09 @ 21:27:21
Postat av: sally

araber e araber men varje arabiskt land har sin EGEN kultur! och sångerskan är libanes! medan dom vi såg på videon var irakier och de e typisk IRAKISKs DANS OCH MUSIK SÅ DU BEHÖVER INTE DRA ALLA ÖVER EN KAMMMM! FÖR SJ FATTAR JAG INTE ER DIALEKT eller er dans HAHA STOLT LIBANES!

2011-01-09 @ 23:11:40
Postat av: sally

byxorna heter chinos dumbom ;)

2011-01-09 @ 23:12:57
Postat av: Anonym

gumman det finns inget libanesiskt däremot finns det arabiskt!

2011-01-09 @ 23:45:53
Postat av: Anonym

folk har inget annat för sig än att babla.Du förstår endel behöver VERKLIGEN skaffa sig ett fkn nytt liv!

2011-01-11 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />