kommentarer&svar.

Anonym om flowers.:
Var har du köpt leggingsen? =)

SV; de är ifrån NewYorker :)

Anonym om flowers.:
var har du köpt tröjan? :d

Anonym om flowers.:
åh,måste veta var har du köpt tröjan?

SV; Den blommiga tröjan är ifrån H&M :)

Anonym om chains!:
Du e ju bara för underbar tjejen!

Anonym om chains!:
du är så vacker.. en sådan inspirations källa. ahh får ångest.... SKÖNHET. mashallah

SV; åh tusen tack för era fina och värmade kommentarer!
Anonym om chains!:
var kmr skjortan ifrån :)

SV; den transparenta skjortan är också ifrån H&M :)
Anonym om kommentarer&svar.:
folk har inget annat för sig än att babla.Du förstår endel behöver VERKLIGEN skaffa sig ett fkn nytt liv!

SV; håller med dig helt... det är synd om vissa människor.
Anonym om no school today.:
vilket photoshop program använder du ifall du ska redigera bilder o så :)

SV; jag använder faktiskt inte photoshop, eller knappt iallfall. Är så jävla kass på sånt och förstår mig inte på det. Jag använder det programmet man kollar bilderna i och bara trcker på "rätta till" och lägger till effekter, typ svartvit, eller gör den mörkare och ljusare och beskär, mycket mer än så fifflar jag inte med bilderna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />