my shopping today.



detta fick jag med mig hem idag. Åhh jag längtar till sommaren så jag håller på att spricka. Längtar tills jag kan andvända de söta höga shortsen till brunbrända ben och någon fin topp instoppad, jag dör! Märkte även att det blev en massa transparetn idag, aja det är ju snyggt det också! Men ja som sagt så borde jag ta det lite lugnt med shoppandet nu framöver ett litet (jätteliiitet) tag.. ehm iallfall så känner jag mig mer än nöjd över dagens köp, pusshej, lycklig tjej! :*

Kommentarer
Postat av: shadi

jo du bara bra !<3 vad du har shopat då :P

2011-01-07 @ 23:06:16
URL: http://aboutmei.blogg.se/
Postat av: sara

OMG JAG ÄLSKAR SHORTSEN!! var har du köpt dom:O

2011-01-07 @ 23:28:06
Postat av: M

varifrån har du köpt dem svarta jeansen? skit snygga var dem!

2011-01-08 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />