my tattoooo

eller jag kunde ju nästan drömma där haha! jag är ju bara fööör mesig för att göra en riktig :(... Det är ingen permanent, utan en som håller i ca 1 månad. Jag vill göra en riktig, men ville bara testa och se först hur det skulle se ut, dock ska jag inte göra som den på bilden men en liknanade ;), denna gjorde en vän till mig men någon magisk gegga, får väl se hur länge den håller :) och ja! den är lite efterbliven då jag ritade den själv uppochner innan hon skulle fylla i den med den riktiga krämen.
och den är på handleden för er efterblivna som inte förstår det :*

Kommentarer
Postat av: Kimiee

hahah vad kul :D hur är det ? :D skulle i´vilja ha en sån tatuering!



berätta gärna vad du tycker om min "Parisoutfit" och mina åsikter om alla bantningsprogram på tv! skulle bli glad av att höra dina åsikter :D

2011-01-23 @ 17:04:15
URL: http://kimiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />