Nenna Tips


2011 verkar vara det året som kroppen är en av sakerna som det snackas så mycket om... Kommer inte att säga kör den dieten eller den dieten.. Är inte så kunnig men tips kan jag ge på vad är bra för din kropp...


Och det är som absolut inte och bör inte vara en chock är TRÄNING.. Köp inte och nej du behöver inte lägga ner flera hundra lappar i onödan på nåt du kommer göra i några månader och sedan låta det damma....


Har själv FINALLY börjat använda mitt träningskort som har leggat i plånboken sedan mer än 8 mån som jag betalt för varje mån...

Träna hemma, det är nog det bästa.. Har du viljan då har du all tid i världen, börja med tio minuters pass och eller varje tillfälle ges i alla fall minst tio minuter....

Kör det vanliga armhävningar,situps och en del andra övningar...

Länkar till några lätta övningar som kan göras hemma utan att du behöver läppa ner nåt annat än tid på :)

http://www.kiropraktoreklund.com/traningstips.htm


Glädje har det medfört med sig för mig, vad gör detta för dig?????




Kör hårt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />