onsdag.


för fem sekunder sen togs dessa bilder, så live from me sitter jag har och är hur trött och sliten som helst! Även om det inte verkar så på bilderna då jag fick klämma fram mitt fakesmile rejält haha.. Men är sjukt trött och sitter och funderar på ifall jag ska ta en liten powernap eller om jag tror jag kommer ångra den sen. alltså det lutar nog mer åt powernap-hållet för jag är så efterblivet trött, jävla skola, bokstavligen suuuuger ut energin ur en..

idag ska det pluggas ordentligt och jag ska fortsätta vara lika duktig som jag varit den senaste veckan, känns bra att plugga faktiskt, även ifall det är sjukt jobbigt ibland, men efter en stund känner man sig lättad och lite lättare.. ja jag börjar snacka bra om plugg? det märks att jag är jävligt trött, nu ska jag sova en liten stund vi hör sen! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />