s-t-e-n-d-ö-d!

ja det är exakt vad jag känner mig just nu.. Har varit vaken ganska länge men han inte haft orken att resa mig upp ur sängen förräns nu. Känner att mitt huvud i vilken sekund som helst kommer sprängas, och jag är jätteyr. åååhh bara jag inte håller på att bli sjuk eller någon nu, orkar fan inte ! Ska nog bara krypa ner under mitt täcke och kolla på massa filmer, tror det blir Snövit denna gången hehe, har verkligen fastnat för de tecknade söta prinnsessorna... hoppas iallfall att alla ni mår bra! ♥♥


halvt passande bild..

Kommentarer
Postat av: shadi

sorry för sent svar, har varit borta hos min pappa i hallsta utan data :(

Men ja det är bara bra sj? <3

2011-01-05 @ 17:19:34
URL: http://aboutmei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />