sundaaaaaaay.

hej gott folk! till min stora förvåning är jag faktiskt vaken nu sen ett bra tag tillbaka. Sov ju hos Y igårkväll, bajsen skulle på någon jävla husvisning innan så jag traskade hem utan att ha sovit ut helt, liiide bullläge, men ja whatever.. Är iallfall hemma nu, känner lite halvt hut den typiska "söndagsångesten" sakta sakta drar sig över mig, like always... Men det är väl fan bara till att bita ihop och hoppas på att något kul händer senare eller något.

åh måstebara påpeka att jag är så äckligt sugen på ramlösa nu, jag tror jag dör lite. Nästan så jag snart googlar bilder på det och börjar gråta, fd#eg¤#!!


bild på mig och gorgeous igår! :*

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

oj riktigt fint hår :D

2011-01-23 @ 15:49:03
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />