hissar/dissar.

* bitter fit*or till busschaufförer. Helvete vad de kan vara otrevliga, man har bara lust att skjuta dem. speciellt på morgonen när man är så jävla morgonpigg och glad! Eller när de ska köra fram TVÅ jävla meter än där du står, bara för att man ska få gå den lilla extra biten, eller när när de kör iväg trots att de ser att man är påväg in, bajskorvar.

* tror detta inlägget kommer handla mycket om bussar, jag är en riktig buss-upplevare, jag lyckas uppleva allt i en och samma bussresa haha. En sak som är jävligt irriterande är är man ska sätta sig i bussen och det inte finns många platser kvar så går man lite längre bak och då är det alltid några jävlar som sätter sig på sitsen som är närmast gången i mitten, och då är platsen vid fönstret ledig så man måste stå och göra "im gonna kill u"-blicken för att de ska fatta att de ska flytta in!  Eller att de sätter sig längst in men sätter sin väska på platsen bredvid och så måste man ännu en gång klämma fram "im gonna kill u"-blicken för att de ska flytta den.. helvete.

♥ GLADA busschauförer! haha vad är det med mig o busschaufförer men alltså ibland, bl.a förra veckan hoppade jag på med världens gladaste och sötaste busschaufför(erska), hon var jätteglad och sa glatt "godmorgon! :)" så fort jag kom in, sånt där gör faktiskt dagsstarten en aning roligare, så tummen upp för alla glada busschaufförer!

♥ Att det mesta av snön smält bort! Framgång mina vänner, Sverige gör framgång! Jag blir alldeles lycklig, har tillochmed kunnat använda min skinnjacka, converse och min nya kappa! fast med en fet halsduk till, men åh vad jag blir lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />