love it.

jag som ofta lägger in musik kom nyss på, att jag nog aldrig har lagt upp musik från min egna kultur, dvs den arabiska. Och det är ju lite dumt, eftersom att vi faktiskt har jättemycket bra musik! Så här är min favoritlåt förtillfället som jag går och nynnar på hela tiden, så tänkte jag delar med mig lite till er också, har även lagt in översättning på vad hon säger i låten, texten är inte EXAKT översatt men på ett ungefär så man förstår vad låten handlar om iallfall. Hope you like it! :*



I won’t be able to be with somebody else while I’m still imagining myself with u
Since u’ve left nothing has changed, everything is waiting for u
So why do I need u, And why am I not next to you
I’m feeling you baby, My life is with you
I say I will forget u, I want u more, I’m not able to rest and I can’t
What can I do darling, my life is with u
Can’t stand being far from u, yes I still live for u
And how I tried, I know my heart won’t accept anybody but u
What can I do, I can’t live, can’t feel anything, there’s nothing baby, my life is with u
I say I will forget u, I want u more,  I’m not able to rest and I can’t
What can I do darling, my whole life is with u

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah din kultur:Ss?? du är ju från irak och sångerskan är från mellanöstern:S

här är två låtar som kommer från din fittkultur!!

http://www.youtube.com/watch?v=2wM0kk06Xro

http://www.youtube.com/watch?v=lRRHhr5Qc5A&feature=related

2011-01-08 @ 19:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />