onsdag.- rida?

hejhopp sötnosar!

Har precis ätit magen full. Kom hem från skolan för nån timme sen. Höll fan på att dö på hemvägen, det är så sjukt varmt idag. Man mår illa när det är så äckligt varmt, men jag ska faktiskt inte klaga. Vi ville ju alla ha värme. Faktiskt så är det så att jag har märkt att vi nästan aldrig är nöjda, antingen går vi runt och klagar på att det är för kallt eller så håller man på och tjatar om att det är för vamt. Men idag är det verkligen vaarmt! Det är ju valborg imorgon, vad ska ni hitta på för kul? Själv ska jag nog grilla med tjejerna eller något, får se hur det blir med det imorgon. Sen på fredag är vi lediga, vilket är skitskönt. Sen på lördag är det fest hon afro eftersom att hon fyller år på måndag, så det blir ju fullt upp hela helgen. Har dock ingen idé om vad jag sak ha på mig på hennes fest, jag tänkte ha något somrigt och färggladd i och med att dolen har börjat titta fram. Men det är ju nån dag till så jag hinner tänka mer på den saken.

Iallfall så är det ju Onsdag idag vilket i vanliga fall betyder ridning för mig, men eftersom min rygg fortfarande är lite dålig så vet jag inte om jag sak rida ikväll. Men jag har faktiskt inte kryckor längre så jag får se ikväll hur det blir. Nu ska jag gå och ta mig en citron med salt, mums!

pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />