shopping today.

hejhej. Hann inte skriva imorse eftersom jag var jättestressad och skulle iväg med mina två kusiner. Jag är hos mig kusin nu och jag ska sova här. Vi kom hem för ett tag sen från Entré. Är skittrött, har varit där sen klockan tolv. Handlade ganska mycket, blev väldigt nöjd med mina köp. Åh jag är helt lättad nu att jag har shoppat lite, har inte gjort det på ett bra tag. Tyvärr glömde jag kameran hemma så jag kan inte ta bild och lägga in på vad jag köpt så ni får vänta tills imorgon när jag kommer hem. VI fikade även och lite så. Vet inte vad som händer ikväll, men vi får se. Vi ska väl hitta på något senare eller nåt. Ska gå nu, pussen på er. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />