Tisdag.

hejsvejs.
Kom nyss hem från konsum, var med pappa och handlade BEN OCH JERRYS's eftersom jag fick ett jävlans sug! Iallfall så va skolan rätt så okej idag, vi var på nån sån trafiksäkerthets sak, där vi fick sitta i en bil som typ rullade runt och så, så att man fick känna hur det var att volta med bilen. Fast bilen voltade ju inte på marken, det var en sorts maskin som höll den, men det var iallfall jättekul haha, Förresten så har jag fått gå i kryckor de senaste dagarna eftersom min jävla rygg fortfarande är dålig.

Åh äntligen tisdag idag iallfall, en av de bästa dagarna i veckan. Ikväll är det som alla andra tisdagar, en "tv-mys-dag" med Ugly betty och 'Desperate housewives på kanal 5, och såklart en Ben och Jerry glass i hande. Japp nu sak jag springa ut i trädgården och sitta lite med mamma och mina systrar.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />