utgång.

Sitter halvt påklädd, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig! Får panik för att jag ska vara klar om mindre än en timme och jag har inte en susning om vad jag ska ha på mig eller något alls. Nu är huset iallfall tomt från alla människor, men inte länge till. De kommer tillbaka inatt hehe. Vi ska ut nu, så ska vi träffa allihopa igen hos min systers mans syster, haha lite komplicerat. Men iallfall så ska alla vi som var här till de idag, men vi kommer hem senare så jag kommer förmodlingen inte att skriva så mycket mer idag.

Imorgon blir det ännu en gång att vara ute i det fina vädret. Vi ska grilla imorgon. Sen är det bara en dag tills mamma och pappa kommer hem. Åh gud vad jag saknar dom, fyfan! Men oj nu hinner jag verkligen inte skriva mer, ska skynda mig och försöka bli klar i tid. Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />