tio sanningar...



* Jag skrattar oftast åt saker som ingen förstår, och då menar jag verkligen skrattar! Kanake i en kvart efter det "roliga" som hänt kan jag fortfarande tycka det är lika kul. Får ofta höra kommentarer som "okej, det räcker nu, det är inte roligt längre!" hahaha.

* När jag vill ha en sak och inte får det vill jag ha det ännu mer, inte för jag vill ha själva saken utan "bara för att" jag inte får det jag vill ha. Och när jag väl får det vill jag inte ha det lika mycket längre. haha psychoo.

* Jag har fyra syskon, alla är tjejer, jag är minst. Stackars pappa, levt med 6 tjejer i ett och samma hus (inklusive mamma).

* Jag har väldigt lätt för att lita på personer, även om jag vet att jag egentligen inte borde.

* Ibland har jag mina dagar då jag är superjobbig, så jag kan sitta och irritera en person med vilje, säga onödiga kommentarer, hitta fel och allmänt bara vara jobbig med vilje. haha?

* När jag sitter på ett café, en busshållplats eller annan officiell plats med någon av mina vänner kommenterar jag oftast vartenda kotte som går förbi. T.ex om den var ful/fin, kläder, hår osv.


* Har en sjukt stor släkt, känner ingen från min pappas sida. Men från mammas sida har jag typ 23 kusiner.

* Jag hatar att bada i havet där det finns sjögräs och sånt för jag tror alltid att det ska komma någon/något underifrån och dra ner mig under vattnet.

* Tycker ibland det är fint med ärr, inte såna fula emoärr men utan såna småå som det ligger en historia bakom hehe. Har en hel del sådana historie-ärr.

* Jag var med om en mopedolycka för ett och ett halvt år sedan, och är fortfarande rädd för att åka moped. När vi ändå är inne på fordon måste jag tillägga ännu en sjuk "sanning" om mig själv, om jag t.ex står på en trottoar eller så och en buss eller en stor lastbil körbi mig så blir jag jätteyr, vet fanimej inte varför!

Nu har jag avslöjat en massa saker om mig själv, vissa konsigare än andra.
Så nu är det er tur, tro inte ni slipper undan haha. Fram med godsakerna och era sjuka sanningar! Ni måste verkligen göra detta för min skull, vill bara veta om jag är det ända psykfallet här eller om det finns fler sådana som mig hehehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />