tisdag.

hellu babes!

Är hemma från skolan nu, det har varit en jätteskön skoldag idag faktiskt, eller man kan ju inte direkt kalla det "skoldag", har knappt varit nån skola haha, missade första lektionen eftersom att jag försov mig *fy*, sen så jobbade jag i skolkafeterian under andra lektionen, och så sista lektionen var vi tre elerver bara så det var inte mycket av "lektion" där heller. Bara tre lektioner på tisdagar, skönt!

Så nu är min s.k "skoldag" över och jag är hemma och tar det lugnt och så. Ska sätta igång och plugga lite och så tror jag. Ha en braa daug! :*



Kommentarer
Postat av: linn teresia yu mei

Svar: Okej okej. :) Jorå den har la varit okej, tröttsam dock. Haha. Dindå? :)

2009-12-01 @ 15:01:23
URL: http://yumei.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Helt ok dag och det verkar du med haft =)

2009-12-01 @ 15:03:01
URL: http://candygirl84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />