sorrysorry!

guuuda vad dålig jag har blivit på det här med att uppdatera! Fy på mig. Ska faktiskt försöka förbättra mig. Men det är faktiskt så att jag inte har varit hemma och har därför inte haft tillfälla att blogga. Men nu så är jag äntligen hemma och det känns muchoo skönt, haha.

Jag stack ut igår runt åtta-tiden och mötte upp några kompisar. Reham var också där, hon kom ju hem i förregår natt från libanon, har saknat henne sjukt mycket. Har ju inte träffat henne på flera veckor. Vi gjorde inte så jättemycket, utan var typ bara ute och tog det lugnt och så. Lite senare började det regna så jag stack hem till melisa, och vi åt, fixade oss och lite sånt, sen bar det ut ännu en gång, dock bara jag och melisa denna gången. Vi promenixade lite, plockade körsbär tills vi blev blåa och så lite annat haha. Sen blev det hem igen en stund. Senare traffade vi afro som vi inte heller träffat på ett tag, och lite annat folk. Där tar det faktiskt stopp, restten är inget som skrivs på bloggen höhö.

Kan iallfall säga att det inte blev sängdags för mig och melisa förens klockan 6 imorse, och vi vaknade lite över tre. Så åt vi frukost, eller man kan ju inte kalla det frukost direkt men iallfall så fixade jag mig lite och så stack jag hem. Bloggar nog lite mer senare, och så kommer det så småningom lite bilder från kvällen.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />