morning.

hejsan.
Det blev ingen skola för mig idag, har så otroligt ont i min mage... möög! Iallfall så har jag typ bara legat och kollat på tv och läst lite bloggar och så ända sen jag vaknade. Idag ska jag nog inte göra någonting annat än bara vara hemma och ta det lungt. Sen är det ju tisdag idag vilket betyder Ugly Betty och Desperate housewives, mycket uppmuntrande! Fy för vädret idag, det bara regnar och är grått. Vart tog den fina solen vägen om jag får fråga? Jag har även kollat vädret på nätet för de kommande dagarna, och det sägs att det ska vara såhär ett bra tag till. Hoppas verkligen inte på det!

Justdet, kom på en gej. Igår när jag kollade på Ballar av stål så tänkte jag att jag kunde göra något gott att äta. Så jag gjorde en fruktsallad, och så testade jag någonting nytt, jag hällde mjölk i. Och vet ni vad? Det blev skitgott faktiskt!
Fruktsalladen bestod av äpple,päron och banan. muums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />