vågade kläder.



Vi har ju säkert allihopa märkt att Rihanna vill sticka ut och se lite annorlunda ut. Hon har ju många gånger haft på sig väldigt annorlunda kläder, men detta är väl ännu mer annorlunda än vad hon brukar, eller? Shortsen och glasögonen var nog det ändå som var fint enligt mig med denna outfiten. Stövlarna var lite sådär, men var är det för nåt som går hela vägen upp till låren?, Är det väldigt höga knä strumpor, eller är det själva skorna? Och vad är det med örhänget som går från det ena örat till det andra. Tvättbjörns-håret. Det är ju kul att hon vill se annorlunda ut och sticka ut lite, men sådär hade jag nog inte kunnar gå klädd.. Hade ni kanske, hehe?

Kommentarer
Postat av: chatila

jag ska heltklart ha hennes frisyr när mitt kommer ut:P (har provat alla frisryer som finns nu) hennes stil är grym! vågade inte klippa page innan cancern:P



sv: oj, duktigt. brukar du åka dit ofta?:)

2009-05-06 @ 16:20:21
URL: http://chatila.blogg.se/
Postat av: chatila

men gillar inte "tightsen" :P

hon brukar ha finare stil:)

2009-05-06 @ 16:21:10
URL: http://chatila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />