vilken dag!

Oh gud, jag är så glad att jag är hemma! Min dag har varit så lång känns det som. Först skola, sen kom jag hem, va ute lite, gick hem, åkte och handlade lite snabbt med mamma och syster, och efter det stack jag direkt ut med reham, robin, okan, hardy, amir m.m , sen stack dom så kom en massa annat folk. Och sånt, och jag är helt jävla slut nu. Har träffat en massa människor idag. En väldigt bra fredag kan man nog säga. Just nu sitter jag och tar det lungt med en supergod smoothie och luffekläder! Ska upp och göra mig ännu mer smoothie nu, hihi. börjar bli smått beroende tycker jag. Men iallfall, jag skriver nog mer senare. PUSS sötnosar!


flickorna. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />