tio roliga sanningar.


* När jag tvättar bort smink så kan jag inte blunda båda ögonen samtidigt, utan jag tvättar ett i taget haha. Hatar att blunda och inte kunna se vad som finns framför mig... eller bakom hahaha.
* När jag testar kläder måste jag alltid smådansa framför spegeln för att kunna se om jag ser bra ut eller inte.
* När jag är hungrig kan jag beställa värsta stora menyn, men inte ens äta hälften.
* Ibland kan jag få skrattanfall, då jag inte kan sluta skratta, hur mycket jag än försöker. Kan sitta och skratta med mig själv i kanske tio minuter haha. ja, mina vänner är ganska bekanta med mina såna anfall.
* Häromdagen började jag stor gråta när jag råkade döda en fluga. Den störde mig så skulle jag vifta bort den så råkade jag "vifta" för hastigt så bara dog den. Och av en sjuk anledning började jag gråta, på riktig haha, kände mig lite dum i huvet där.
*Ibland får jag ett sjukt salt sug så jag brukar hälla lite salt i handen och doppa fingret och äta haha.
* När jag var liten tyckte jag det var häftigt emd glasögon och tandställning så jag ville ha det.
* Jag slutade leka med barbie när jag var typ 11 år
* Jag älskar tecknade filmer.
* Jag brukar titta på Disney channel haha.

För varje gång jag gör en sån här lista sitter jag och tänker för mig själv om jag är efterbliven eller allmänt bara ett psykfall haha. Aa jag är ju för rolig tycker jag! hahaha.


Kommentarer
Postat av: Nicole

sv: mm, melissa horn är grym.



och btw,

alla älskar vi psykfall ;) tro mig snygging, du är inte ensam!

2009-10-17 @ 23:53:32
URL: http://aeroweth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />