förlåt.

Ooh jag har varit så kass med uppdateringen de två senaste dagarna. fy på mig haha. Nej men har verkligen inte hunnit. Igår kväll så var jag ju hos min kusin, efter det kom jag hem och sprang rakt ner i soffan och kollade på Ugly Betty och Desperate Housewives, sen ner och duschade och så ner i sängen, jag var så trött....

Och nu är jag åter igen jättetrött. Efter skolan kom jag hem tog det lugnt en stund, sen lämnade pappa av mig i stallet, så har jag ridit och så, stannade ännu en gång kvar en extra stund. Och så kom jag nyss hem, så ni kan ju förstå att jag inte hunnit med datan. Nu ska jag upp och duscha och så, sen får jag se om jag hinner blogga mer ikväll för jag är verkligen supertrött. sorryyy "/.



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

modemarknadsföring =)

2009-10-15 @ 09:35:11
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />