torsdag.

hejhopp.

allt bra med er? Själv mår jag super faktiskt hihi. Beror delvis på att jag var ochklippte mig idag. Jag tycker det är så skönt att bara göra en förändring, vare sig om det är en liten eller stor, vara man förändrar något iallfall. Jag är en sådan person som snabbt tröttnar på en sak, och måste då förrändra något. tillexempel mitt rum, det kan nog inte gå mer än max två månader om inte jag bestämmer mig för att möblera om eller så haha, men iallfall tillbaka till mitt hår nu. Var ju som sagt och klippte mig idag, jasmin följde med mig, så vi åkte från skolan runt tre tiden för jag hade tid klockan fyra. Så klippte jag mig, sen gick vi runt i stan och kollade lite och så, vi letade även prao eftersom att det snart är dags igen och denna gången ska jag bannemej vara ute i god tid, inte som sist! Iallfall så blev jag riktigt nöjd med mitt hår denna gången, mycket bättre än hon som klippte mig sist, helt snett och allting. Men som tur är var hon jätteduktig denna gången, så jag är jättenöjd. Ska alldelles strax lägga in lite bilder på hur det blev.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />