frågestund - svar på tal!

Har läst igenom frågorna som jag fick på frågestunden och hade nu tänkt att svara på dem. Dock kommer jag inte att svara på exakt allihopa utan jag svarade endast på de jag kände att jag ville svara på, men tack så mycket för alla frågor och nu ska jag försöka svara så ärligt så möjligt på resten av frågorna :)

vad för produkter använder du till ditt hår om du nu gör det?:) och vilket schampoo? ditt hår e jätte fint !
svar: I mitt hår andvänder jag antingen Tresemmé balsam och schampoo eller ibland Gliss Shea Cashmere, inte bara schampoo och balsam utan även den kuren man tar i efteråt och har som leave in, håret blir jättemjukt och den luktar jättegott. tack så mycket :)
http://www.consumer.schwarzkopf.de/uploads/tx_templavoila/gliss_kur_shea_cashmere.png

röker du ?

svar: nepp det gör jag inte :)

vad brukar du göra på fritiden?
svar: på vardagar är jag typ med vänner, skola&plugg, hemma med familjen, rider eller tar det lugnt. På helger är jag oftast med vänner, kanske fest eller bara tar det lugnt med nån vän, oftast min älsklings rebecca.

vad jobbar du med?
svar: Jag går fortfarande i skola så jag jobbar inte, mitt ändå jobb fötillfället är att försöka sköta min skola, går gasnka bra antar jag haha.

vad vill du göra innan du dör?

svar: Ohh du, den listan skulle jag kunna göra en kilometer lång. Men jag vill hinna leva livet, ha så kul med min familj/mina vänner som möjligt. Hoppa fallskärm, bli så rik att jag kan hjälpa en massa fattiga barn i andra länder, Resa runt till en massa härliga platser och bara leva livet helt enkelt. Och såklart får jag inte glömma en sak som jag absolut måsta göra, Gå på LIL WAYNE konsert, ett måste :*

har du pojkvän?
svar: nej det är ju det jag inte har! :)


hur vill du att din drömprins ska se ut?

svar: hmmmm jag vet inte faktiskt, det är helt olika ibland haha, jag ändrar mig så ofta. Men lite saker som jag älskar är gröna ögon, mörkt hår, lång, muskulös, ganska mörk i hyn. Typ en grönögd mulatt hade varit perfa! haha nej men jag vet inte riktigt.. den var klurig.

Vilket gymnasie sökte du ? och vilket har du kommit in på preliminärt? :)

svar: jag sökte till Malmö Latinskola som förstahandsval och kom även in dit. =)

hur många kusiner har du puss
svar: haha jag har ganska många kusiner så att jag inte har hållt räkningen, jag känner typ ingen på min pappas sida förutom typ tre kusiner men från mammas sida har jag nog runt 20 om inte mer. ja, araber, vad ska man säga? haha. puss på dig.

vad hade du för poäng detta året . och vilket gynasiem ska du börja på:D
svar: Terminen som varit gick jag ut med 165 poäng, fy skäms på mig! haha nej men har sänkt mig ganska mycket, tyvärr... Jag hoppas att jag ska börja på Latin, men man vet ju inte riktigt ännu.

vilken linje sökte du till ? :)

svar: jag söte till Samhälle - mänskliga rättigheter/internationella relationer. :)

är du muslim?
svar: japp det är jag faktiskt :)

vilken skola och linje går du på?
svar: Jag går fortfarande i grundskolan, sista året. Videdalskolan, kommer fanimej sakna den jävla skolan som jag älsk/hatar! :( bara två månader kvar ju...

-hoppade över en fråga där-


har du någon på g just nu elr har du någon kille ?
svar: nepp, ingen på g eller någon kille :)

ska du åka nånstans i sommar, isåfall vart då?
svar: det är inte heeeelt hundra men nästan, jag ska nog till Ungern med älsklingen, och jag hopppas verkligen det blir av, ser fram emot det super. Och sen så kanske jag åker iväg igen i slutet av sommaren med mina systrar och några till, men riktigt vart vet vi inte än :)

var brukar du mest shoppa ( vilka butiker ) ?
svar: Jag brukar oftast shoppa på GinaTricot, H&M och BikBok, älskar de butikerna för de har alltid det mesta nya och fina grejerna. Speciellt Bikbok, de har alltid så annorlunda grejer, ganska konstiga men älskar det anyway! New Yorker och Monki är också två av mina favoriter, men handlar inte där så jätteofta.

kan du beskriva dej själv hur du är och vad är det du alltid gör m.m ?
svar: Jag är nog tjejen som alltid går med ett leende på läpparna, hon som alltid skrattar och är glad. Tillochmed lite för glad och lättroad ibland (det är vad jag hör iallfall haha). Kan sitta och skratta tills tårarna rinner åt någonting som inte ens är roligt i evigheter. Jag är nog ganska barnslig av mig tror jag, av mina vänner så är jag nog den "yngsta" inombords, det känns så iallafall. Vill nog bara inte växa upp. Jag hade nog velat vara vän med mig själv tror jag, jag är en bra person med ett gott hjärta faktiskt. Jag är även en människa som förlåter ganska snabbt, även om jag inte alltid borde så vet jag med mig själv att jag är en "snabbförlåtare". Men jag älskar att skratta och att vara glad, fan det bästa som finns ju! Händer det någonting i min närvaro som kanske inte är så bra så försöker jag oftast att tänka att det som hänt har hänt, ingenting man kan göra åt det, bara att leva i nuet och se det från den ljusa sida, då det oftast finns en ljus sida från det mesta...

vad ska du ha på dej på balen ??
Ohh den frågan ville jag egentligen undvika, för det är så att jag inte har en blekasta aning! Och det börjar nog bli dags att sät8ta far nu typ. Har letat överallt men hittar ingenting, vill ha en lång och rosa (helst!!), men hittar jag en annan fin som jag dras till så tar jag självklart den. så om ni har tips på hemsidor eller så, så får ni jättegärna hjälpa mig hehe (a)

vad vill du bli när du blir stor?

svar: ingen anign alls! Det är darför jag har valt en ganska bred linje nu till gymnasiet, jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv. Jag ändrar mig stup i kvarten. Men jag vet att jag helst vill jobba med någonting som hjälper människor som behöver det. antingen det eller så vill jag bli kändis hehe, det hade inte suttit helt fel. Men har alltid haft den bilden i huvudet, ända sen jag var lite, att jag ska bli kändis, hur vet jag inte än, men det klurar jag nog ut en dag... haha, ja believe me jag har vild fantasi!

hur länge till ska du blogga elr orka bloggatyp?
svar: ohh det var en bra fråga haha, nej men ingen aning faktiskt. Tills jag inte orkar mer. Men tror jag kommer hålla på ett bra tag till, tycker det är jättekul att blogga och dela med mig om vad som händer i mitt liv. Kommer nog bli jättekul att läsa det om några år :)

-hoppade över en fråga där-

e du singel? eller tänker du vara det tills nu?
svar: japp jag är singel, resten av frågan fattade jag tyvärr inte?

va för sorts killar gillaru?? typ hut vill duu att din kille ska see ut o vara ???
svar: fick en ungefär likadan fråga så svar finns lite längre upp :) , men då var det mer om utseende, men allmänt så ska en kille respektera sin tjej, bry sig om henne och ta god hand om henne. så tycker jag iallfall. Självklart ska tjejen vara likadan tillbaka :)

vart ska du åka nånstans i sommar ? om du ska isåfall vart ?
/// MY puss o kramar från mej fortsätt blogga;) <3

svar: svar längre upp :),

hur länge har du bloggat? :)
svar: jag ahr bloggat i typ ett år och en månad, sen mars 2009 :)

vart i malmö brukar du fixa dina ögonbryn :)

svar: jag fixar inte mina ögonbryn någonstans haha, jag gör den själv här hemma :)


jahapp, detta var nog nästan alla frågor, eller de jag valt att svara på iallfall. Resten av frågorna vet nog personen som ställde dem själv svaren på ;), pusssaaaa (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />