tisdag.

hej punaniiiiiiiiiiiiiiiiii, mycket skeptisk här borta i kanten av Videdal i det vita huset alltså!
Nej skojar, men tjena tjena, är på ett cepe humör upptäckte jag nyss, men vadfan ska man gära när man går ensam hela dagrna, till slut slutar det med att man börjar prata med sig själv och gör annat dumt.. hmm. Iallfall tisdag möga idag då, ja det har gått en vecka sen mami och papi åkte iväg, saknar dom faktiskt en aning, men äach jag klarar mig en vacka till i think!

Kort skioldag idaug då, sköntskönt, nu är jag iallfall hemma och har ingen aning om vad fan jag ska sysselsätta mig med de kommande timmarna. hittar säkert på någonting, det gör jag alltid. Ska nog sitta här och möga fast i denna datorn tills jag inte orkar mer. Hade tänkt lägga mig en etund men det är nog ingen bra idé för jag vet att det slutar med att jag vaknar om några timmar och då kommer jag aldrig kunna somna inatt, så jag låter bli. Springer nog istället upp och hämtar tandpetare och sätter dom underögonlocken, ni vet sådär som de alltid gör i tom&jerry för att hålla ögonen öppna, så får vi se om det funkar! :)


some pic's on me and my lovely friende äff, suttisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />