bästa måltiden ever!

ohh nu har jag äntligen varit uppe och ätit! 18 timmar utan varken mat eller vatten, ja det är tufft vet ni. Men fy vad skönt det är sedan när hela familjen är samlad och hela bordet är fullt mde god mat. Maten smakar typ 100 gånger godare känns det som, min mamis mat är iförsig alltid himmelsk.. Men nu är jag iallfall mätt och jävligt belåten haha. Satt ju de två sista timmarna och kollade på Cougar town avsnitt på datorn för att fördriva tiden.

Nu sitter mina föräldrar, alla mina systrar, alla fem, där uppe med deras män och barn så det är huset fullt för tillfället. Och med Ramadan följer även den här jävla serien som varje jävla arab kollar på, förutom jag.. Bab el hara. orka haha. Fick mig att börja tänka på när jag var mindre. Liksom när jag hör ordet Ramadan ser jag bilder framför mig från när vi bodde i vår gamla lägenhet i Värnhem, då vi alltid på ramadan satt och kollade på hana & jamil tror jag serien hette. då satt vi alltid med mormor och morfar (vila i frid morfar) och så, haha oo nostalgisk hon blev nu då..

aja skit i det nu, ska sitta här och hitta något vettigt att göra, ska snart upp och kolla vad för sötsaker som väntar mig uppe i köket. hehe. puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Omg bodde du i värnhem, bodde du typ över big bowl ? precis bredvid netto nu?

2010-08-13 @ 01:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />