hungeeeeer

tjosan i trosan alla busar!

vad har ni för er denna torsdag.. JA ni är säkert inte lika tomma i magen som mig haha. Nej men jag är ju duktig idag och fastar hehe. Vi får äta om fyra timmar, eller lite mindre än fyra timmar. Klarar det säkert galant i think! Jaja pallar inte tänka på mat nu vadfan, kommer börja dregla och sånt... Vaknade för typ två timmar sen och nu sitter och typ och fördriver tiden tills det är mat, haha kolla omg jag kan inte sluta tänka på det...

oh jävlar nu ska jag slita upp de här jävla flätorna vadfan, haha får se hur det ser ut. Om det blir roligt så tar jag bild och kägger ut här haha, men puss sålänge! :*


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

2010-08-12 @ 18:09:05
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
Postat av: ELIN

svar;åkte till min pappa,till en studievägldare och till affärer ^^

2010-08-12 @ 18:25:26
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />