Dag 01 – Om mig

eftersom att jag inte kom igång igår så kör jag idag istället med den här listan som jag la ut. Idag ska jag alltså berätta något om mig! :)


Raghad heter jag, fyller 17 år nu till våren, 27 mars, och bor i Malmö, Videdal. I en villa med mina föräldrar och min äldre syster. Har fyra systrar men resten har flyttat hemifrån. Är inte född i Sverige, utan i Jordanien (jävla flykting! haha), men har även bott i Irak. Kom till Sverige när jag var tre år gammal. Då bodde vi först i Nydala, flyttade sedan till Värnhem och för sju år sen flyttade vi till Videdal där vi bor nu.

Jag rider även och ahr gjort det i sju år, ända sen jag flyttade hit. På min fritid gillar (älskar!) jag även att dansa (dancehall), sjunga och shoppa. Är jag ensam i mitt rum och det kommer en bra danslåt på radion, ja då jävlar!, då är jag igång... hehe. Och spend some time with my friends såklart!

Jag är en glad och pigg tjej som alltid går med ett leende på läpparna och är glad för det mesta. Ganska sprallig och lättroad, lite för mycket tillochmed. Jag älskar att skratta och gillar även allmänt att roa andra och ha kul! Jag älskar även att resa och vill upptäcka världen och resa så mycket som det bara går när jag bli lite äldre. Är en väldigt äventyrlig tjej som gillar att prova på nya saker, spännande saker. .. Och jag tar även varje dag som den kommer, dvs inte den typen som hakar upp mig på grejer och deppar om det inte är värsta allvarligt, utan jag försöker alltid se det positiva i allt. Och om man lär känna mig så är jag faktiskt en ganska godhjärtad och rolig person, ävan fast att man kanske inte alltid får det intrycket men så är det, jag är sjukt snäll jag lovar!

ja det avr en liten del om mig, typ det mesta jag kunde klämma fram! Är det något mer ni undrar så bara fråga på hehe, men ja nu blire film med kusin och syster, pusspusss! :*


Kommentarer
Postat av: sara

kul att få veta lite om dig =)din blogg ar verkligen bra försätttttt!!!!

2010-12-03 @ 12:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />