onsdaggg

hej blogggisen!

Är äntligen hemkommen efter en sjukt onödig dag.. Första skola, gick inte förräns klockan halv ett typ, ja så kan det bli ibland haha. Men ja sen så skulle jag ha en lektion men neeeeej inte helelr det, skulle bara in och ha ett fem minuters samtal med läraren så denna dagen kändes så jävla onödig att det inte är sant...

Satt iallafall kvar i skolan till klockan lite över två typ sen kom papi och hämtade mig så bar det av mot sjukhuset. hade ju tid idag för min ultraljudsundersökning, sjukt äckligt med den kalla gelen hon smorde in mig med, men ja så är det klart iallfall. Är hemma nu och ska alldelles strax upp och äta sen vet jag inte vad so händer, antagligen datorn eller något, pussaa er! :*


Kommentarer
Postat av: Dilan Dilir

gullig bild :)

2010-12-08 @ 16:48:15
URL: http://www.dilaanisme.blogspot.com
Postat av: MEDINA

sv: jodå, de bra själv då? :)

2010-12-08 @ 17:38:44
URL: http://mediinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför gjorde du sån ultraljudsundersökning? (:

2010-12-08 @ 18:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />