söndag.

söndag här då... ångest dag, like always. Tycker fan synd om söndagarna, stackars söndagar.... De är så utsatta för hat. Men ser det ändå från den ljusa sidan, detta betyder ju att vi är en vecka ifrån jullovet. Och det ser jag verkligen fram emot, ska bli så skönt!

Är iallfall nyvaken nu och typ gör absolutligen ingenting. Tror jag ska röra mig uppåt och göra en mysig frukost snart eller något. Idag är det även julshow i stallet så dit ska jag senare ikväll. Lucia tåg och massa glögg, lussekatter, och annat julgott! En gång om året har vi denna show. Kommer ihåg när jag var liten, då brukade jag såklart vara med i showen, det var typ såhär årets höjdpunkt att vänta och öva inför julshowen, men inte i år nej! Detta året ska jag tillochmed vara en bra moster och ta med min systerdotter dit :)


Kommentarer
Postat av: Jessica

ååhhhh guud ! du har super fina ögon & ögonfransar vilken mascara andvänder du ? 1 eller flera ?

2010-12-12 @ 19:24:11
Postat av: Agnes <3

Supersnygg chey! :))

2010-12-12 @ 20:21:11
URL: http://agnescohn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />