fredag gays!

Åh äntligen fredag! Vad skönt att veckan har gått så snabbt, och nu så är vi lediga från skitskolan i en hel vecka, skitnajs fan! Sitter just nu med min kusin och gör ingenting annat än sitter o pillar varandra i sjärten. skämt åsido. Nej men vi bara sitter och lyssnar på lite skön musik och har lite fredagsmys.

Skolan idag var helt okej, började klockan åtta, och konstigt nog var jag inte alls trött imorse så det var ju skönt att vara pigg på första lektionen.

Och måste bara tala om att jag hela dagen gått och klagat på hur ont jag har i min tumme som jag tror det är något fel på, eftersom att jag inte kan röra den, det gör cepe ont, och så kan man typ röra benet skitkonstigt fram och tillbaka, den känns helt lös haha. Och allt detta för att jag sprang in i (fråga mig inte hur jag lyckas) en kille i min klass igår när vi spelade fotboll... ajajaj!


ser ju fan nästan ut att ha värsta fläsk (kissie) läppen där haha. lite kul.


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; helt okej dag. Sälv då?

2010-02-19 @ 17:35:05
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />