hi cute pink cellphone.


kan ni gissa vem som har adopterat denna sötnosen? Jo det ska jag tala om för er, JAG haha! Har varit utan mobil ett bra tag för min har varit sönder + lite mobilförbud (höhö). Men nu har jag köpt denna snyggingen som har räddat mig. Men ni ska faktiskt veta en rolig sak, jag har inte ens använt den sen jag köpt den. Den ligger bara hemma. Har märkt att det faktiskt är skönare utan mobil, visst vill man få tag på sina vänner och så, men samtidigt ät det skitskönt att bara vara liksom bortkopplad från allt och alla. Så det är mitt tips till alla er som vill komma från allt ett tag stäng av mobilen vettja! Ett stooortt + är ju att man också slipper alla jobbiga samtal från föräldrarna "var är du? när ska du hem? kom hem nu." eller vad dem nu måste störa en med - och blablabla! haha blev ett jävlans långt inlägg om min stackars mobil. mm pussss!

Kommentarer
Postat av: andrea

det är sjukt gott att vara utan mobil ibland!

2010-02-24 @ 22:34:41
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />