onsdag.

hejsvej snygging!

hoppas allt är bra med er sockertoppar idag, själv mår jag finfint här faktiskt. Blev en ganska kort skoldag, dels för att jag försov mig ett bra tag (fy) och dels för att vi slutade ganska tidigt så det var nice! (tror nog det är första gången jag säger/skriver nice i ehla mitt liv haha), iallfall så är jag hemma nu och sitter bara och tar det lugnt med skön musik och litta såånt möga skit ni vet

alldelles strax ska jag upp och fylla min stackars lilla magsäck som varit helt tom ett bra tag nu så det är nog dags. Åhh det har varit överjobbigt och konstigt på senaste tiden när det gäller min mat, jag får vissa dagar då jag är hungrig men när jag väl ska äta mår jag illa och känner mig supermätt o typ får klökningar? skitskumt...

mm ja hmm vad finns det mer att tillägga.. Jag komemr nog inte skriva något ikväll eftersom att jag senare drar iväg till hästapollarna och ska rida ikväll haha, mysigt mysigt! så puss på er och ha en fin onsdag !
♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />