sweet dreams.


hahahahah tycker ni också att jag har liiiite för mycket fritid?! ja verkligen!, Nej men vadfan finns det att göra en tråkig tisdag? nothing! Har iallfall sovit bort hela dagen/kvällen. Hade lite samp innan så jag gick in och la mig runt fem tiden typ och skulle "vila", men som vanligt blir min "vila" till en lååååång sömn. Och efter att jag vaknar går jag in till min systers rum och kollar så ser jag att hon också sov så jag blev sugen på att sova igen haha, så jag däckade där inne. Vaknade runt nio tiden, vilket nog inte var en bra ide eftersom att jag förmodligen kommer sitta vaken som en speedad apa hela natten haha, aja puss på livet 6 på er!

(angående bilden så kan man ju alltid drömma..hehe )


Kommentarer
Postat av: amina

HEYSAAAAAN sötis!! jara, själv då?

2010-02-24 @ 00:54:43
URL: http://sosouth.blogg.se/
Postat av: Sidney The Singer

Hahaha va söt bild :)

2010-02-24 @ 12:57:26
URL: http://sidneey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />