måndag.

helloj, måndag idag då, igen! Shiit vad fort tiden går, det känns som om det var förra veckan vi satt i det hemska klassrumemt o lärarna försökte trycka in kunskap i våra huvuden. Usch nej och nu börjar skitet igen nästa vecka. Helt seriöst så mår jag illa av att tänka på skolan haha, det är sant! Men har faktiskt saknat ett och annat ansikten därifrån...

Aja iallfall så är jag vaken nu, wihoo! Snart så ska jag nog börja packa lite och så inför onsdag, det är ju liksom bara två dagar kvar så tiden går snabbt som fan. Men nu ska jag upp och äta "frukost" eller avd man kalalr det såhär dags, puss (L)




Kommentarer
Postat av: Karolina :)

va fint hår !;O

kolla gärna in min blogg :)

skrev gärna en liten kommentar !

2010-01-04 @ 17:04:05
URL: http://kaaaaarolina.blogg.se/
Postat av: Aylin

snygging:) my room!:D

2010-01-05 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />