5 juli.

jaha, jag vet! jag förtjänar inte att ha denna blogg! Jag är kass på att uppdatera haha, men har fan inte pallaaaat. Har knappt varit hemma ju, imorse drog jag till stan med bäth, japp i denna värmen! Fattar inte vad jag tänkte på, jag stektes som satan! Men fan vad skönt med värme nu, kan ju nästan inte tro att det är Sverige vi befinner oss i! Tummen upp !

sitter iallfall med mögisen bäth nu och vi är typ halvt slut, solen suger ut all energi faktiskt... vi sitter bara och chillar iallfall för fullt. Lyssnar skön musik och pillar varandra i näsorna :D

nej men jag har faktiskt tänkt att lägga in bilderna från de senasta dagarna (och turkiet) snart men har nyss lagt upp de på facebook och pallar inte gå igenom samma jävla process igen så jag gör det senare haha, pussies sålänge !


en bild från turkan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />